dissabte, 12 de novembre del 2011

Pràctica Movie Maker

A la darrera classe de GTIC, vam treballar el llenguatge audiovisual través del vídeo. El que ens va quedar clar és que utilitzem aquest llenguatge per expressar-nos, per transmetre emocions.
La sessió va consistir en que havíem de treballar amb el programa WINDOWS LIVE MOVIE MAKER i havíem de:
  • agafar el vídeo de les imatges de Blanquerna
  • retallar-lo de manera que duri 1 minut
  • Posar-hi una banda sonora
  • Aplicar-hi transicions i efectes.
  • Posar-hi un títol d'inici, un de final i algun a sobre les imatges
  • Gravar-ho en format WMV qualitat DVD
    • Pujar-lo al youtube
    Passos a seguir en aquesta activitat:
    1. Guardar en una mateixa carpeta tots els elements que volem utilitzar en el vídeo ( imatges, so...)
    2. Una vegada m'he descarregat el programa, l'obro i arrossego el vídeo al editor.
    3. Vaig a la pestanya editar i he anant dividit el vídeo amb les parts que jo volia.
    4. Perquè totes les parts quedessin més lligades i amb un sentit lògic i coherent he posat animacions.
    5. Com en el meu vídeo passa d'un lloc a un altre, he fet servir els efectes visuals que són molt útils.
    6. Pel que feia el so del vídeo l'he posat en silenci i he anat a la pestanya de inici i he clicat a afegir música per ficar el so que jo volia que estigués en el vídeo.
    7. Per anar ficant subtítols a cada imatge, vaig a inici i clico al botó llegenda.
    8. Com a últim pas en l'edició del vídeo vaig a inici també i poso el títol al principi i els crèdits al final.
    9. Per acabar guardo la pel·lícula, escolleixo el format que vull (en format WMV qualitat DVD) i el penjo al web YOUTUBE.
    RESULTAT:  

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada