- Substituir les diapositives tradicionals de fotografies:
- Això ho farem creant una presentació amb una diapositiva central que contingués una miniatura de totes les fotos i que al clicar a sobre s'obrís una nova diapositiva amb la foto en qüestió ampliada.
- Caldria acompanyar tot plegat d’una sèrie de botons per poder anar i tornar de les diferents diapositives i facilitar així la bona navegació per la presentació.
- ASPECTE INNOVADOR: accés aleatori a qualsevol imatge, flexibilitzar el discurs depenent dels interessos dels alumnes.
- Ens permeten tenir un accés aleatori i instantani a un repertori.
- No té limitacions, com una pàgina de text.
- El ús és per part del professor com per part del alumne.
- Més facilitat per crear esquemes.
- Hi ha una interacció del grup.
- Podem ficar alguna trampa en alguna diapositiva i que els alumne la trobin.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhozpyizXpch_E3PBomb2E7ZeOAD4rmHcnDvfKJRzW8aW9s1sQQy0oKjCvW929QgeCFieXm4o2UjDlg3EsQUHQ6s3FQHqYs-yJSujwNVLsUr9jHNGzonM96bPSIrCBORqTyFQy-gB-JJR4/s320/skamasle-powerpoint.jpg)
- Posar èmfasi a les limitacions del text que cal posar en cada diapositiva.
- L'alumne ha de sintetitzar els conceptes.
- Tenir una diapositiva de PowerPoint preparada amb tot una sèrie d’elements i entre tots anar-los
col·locant en el lloc corresponent.
8. No cal portar les presentacions completament acabades a classe.
- És positiu construir-les de forma col·lectiva.
10. Programes de presentacions els podem utilitzar com ara els baguls dels contistes
- On apareixen tots els objectes que farem servir per explicar els contes.
- Un joc suggerent d’imatges i músiques triades amb una finalitat concreta i muntades amb PowerPoint a manera de seqüència té les mateixes capacitats comunicatives que un fragment de vídeo.
INFORMACIÓ EXTRETA DE: http://pers.blanquerna.url.edu/jordisimon/doc1302a.pdf
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada